Портфолио - упаковка КАЗАХСКИЙ ЯЗЫК

Жаңғақтар мен кептірілген жемістерді орау дизайны

Vegetoria үшін қаптама жасау: пайдалы тағам өнімдеріне арналған брендтік стиль құру

Бүгінгі таңда сатып алушылар табиғи және экологиялық таза өнімдерді жиі таңдайды. Осындай жағдайда қаптама дизайны брендтің мәнін жеткізіп, назар аударуда шешуші рөл атқарады. Қаптама, брендинг және графикалық дизайн бойынша маманданған біздің команда жақында жоғары сапалы кептірілген жемістер мен жаңғақтар өндірушісі Vegetoria бренді үшін жобаны жүзеге асырды. Бұл шолуда біз табиғилықты, жаңалықты және көптілді қолдануды баса көрсететін жапсырма жүйесін қалай жасағанымызды таныстырамыз. Егер сіз тағам өнімдеріне арналған қаптама мысалдарын іздеп жүрсеңіз, бұл жоба практикалық және эстетикалық тепе-теңдікке қалай қол жеткізуге болатынын көрсетеді.

Мақсат: пайдалы әрі экологиялық бейнені көрсету

Vegetoria бізге ассортименттегі өнімдерге арналған жапсырма дизайнын жаңарту туралы жүгінді. Өнімдер қатарына өрік, мейіз және басқа да кептірілген жемістер кіреді. Жобаның негізгі міндеттері:
– Көптілділік: Өнімдер әртүрлі аймақтарға жеткізіледі, сондықтан жапсырмаларда орыс, өзбек және басқа тілдерде ақпарат болуы керек. Дизайн қабылдауға ыңғайлы болуға тиіс.
– Табиғилыққа басымдық: Компания вегандық және органикалық өнімдерді насихаттайды. Визуал табиғилықты, тазалықты және табиғатқа жақындықты көрсетуі қажет.
– Пайдалану қолайлылығы: Шыны қаптама иілген формаға ие, сондықтан жапсырмалар пішінге бейімделіп, тағам құндылығы, калория және сақтау туралы ақпаратты анық көрсетуі қажет.
– Бәсекелестік артықшылығы: Пайдалы тамақ нарығында қаптама сөрелерден ерекшеленіп, экологияға мән беретін сатып алушыларды тартуы тиіс.
Біз саладағы трендтерді зерттеп, бәсекелестердің шешімдерін талдадық. Көптеген брендтер қанық түсті, бірақ артық элементтер қолданғанын байқадық. Сондықтан біз скандинавиялық стильге негізделген минималистік бағытты таңдадық.

Кезеңдер: идеядан дайын макетке дейін

Жоба Vegetoria бренді мен оның құндылықтарын зерттеуден басталды. Біз жасыл табиғи реңктерден, ағаш текстураларынан және жаңа өнім суреттерінен шабыт тақтасын жинадық. Дизайндағы негізгі шешімдер:
– Түстер палитрасы: Негізгі түс – жасыл (Pantone 7488 C), ол табиғилық пен экосана символы. Логотиптегі алтын түсті акцент пен мәтіндегі ақ түс премиум әсер береді. Қосымша түстер – беж және қоңыр – өрік пен мейіз сияқты табиғи өнімдерді еске салады.
– Қаріп пен құрылым: Ақпаратты түсінікті жеткізу үшін заманауи гротеск қаріптері (Helvetica Neue стилінде) таңдалды. Логотип ортада орналасқан. Тағам құндылығы кестесі анық бөлінген. Композиция «алтын қима» қағидасымен құрылған: жоғарғы бөлік – бренд, ортасы – өнім атауы, төменгі бөлік – техникалық ақпарат.
– Визуал элементтер: Веган, органикалық, ГМО-сыз деген белгішелер дизайнға үйлесімді енгізілді. Жеңіл градиент фоны жапсырмаларды шыны бетіне табиғи үйлестіреді. Көптілді мәтін иерархиясы сақталған: орысша мәтін ірі, аудармалар ықшам форматта берілген.
Жоба бірнеше итерациядан өтті: эскиздер, макеттер және 3D визуализация. Тест пайдаланушылар дизайнды функционалды әрі тартымды деп бағалады. Жапсырма жүйесі жаңа өнімдерге (мысалы, жержаңғақ немесе құрма) оңай бейімделеді.

Нәтиже: сату өсіміне ықпал еткен қаптама

Vegetoria үшін жасалған қаптама дизайны брендтің бірыңғай визуалды тілін қалыптастырды. Жасыл жапсырмалар әйнек банкалармен үйлесіп, табиғилық пен сенімділік сезімін тудырады. Өнімнің пайдалы екенін айқын көрсетеді: мысалы, өрік – 100 г үшін 212 ккал, мейіз – 129 ккал.
Жаңартылған дизайн іске қосылғаннан кейін Vegetoria бөлшек саудада сатылымды 25 пайызға арттырды. Сатып алушылар қаптама ыңғайлы және тартымды екенін айтты. Бұл жоба пайдалы тағам нарығында қаптама дизайнының бренд табысына ықпал ететінін дәлелдейді.
Егер сізге қаптама дизайны, брендинг немесе графикалық дизайн қажет болса, біздің студия әріптестікке дайын. Идеяны концептіден нақты өнімге дейін жеткіземіз. Портфолиомызда тағам өндірушілеріне арналған сәтті жобалар бар.
2025-10-10 10:46 Азық-түлік өнімдері